Poděkování a rozloučení

25.08.2017 09:14

Milé maminky, tatínkové, babičky, dědečkové a především dětičky.. 

Ráda bych vám všem poděkovala za roky strávené v naší herničce. Za těch 10 let jsem potkala tolik nových tváří, s některými to byla jen milá setkání, s některými jsem se poznala i blíže a vše pro mě bylo velkým obohacením. Jak už asi tušíte, (ač jsem se snažila tuto informaci oddalovat, tak už teď koncem srpna není zbytí), musím oznámit, že Benjamínek končí. Nastupuji do zaměstnání a Štěpánek do školky. I na mě došlo :) Velké poděkování také patří všem spolupracovníkům, kteří Benjamínkem prošli, poslední rok to se mnou odtáhla Jana Hesterini. 

Jako malé rozloučení bych ráda ještě uspořádala táborák (ten červnový kvůli rekonstrukci žel nebylo možné uskutečnit). Jste proto všichni srdečně zváni na úterý 29. 8. od 16.30 hod. na zahradu v Noemi. Hanka